Sammanfattning

oj, jag har inte skrivit på länge såg jag nu . dags att skriva en liten uppdatering då kanske?:) Haft fullt upp och ingen riktig ork att skriva något känner jag.

jag har iallafall köpt en ny dator =) . så nu slipper jag den som jag lånat av pappa =) den är seg ;) .
Eftersom den hängde sig hela tiden så gav jag till slut upp och åkte till Alina, och köpte en. Så nu har jag en bärbar ny och fin =)

I övrigt så har jag.. jobbat i stort sett hela tiden.
I lördags var det personalfest. Sjukt lyckad kväll med karaoke, mat och alla på jättebra humör. Toppenkväll på alla plan =) . Bilder har jag inga egna, men de ligger uppe lite på facebook. Ett under att jag tog mig upp o jobbade i söndags, med tanke på allt de jag hade fått i mig.

Fredagen var också trevlig måste jag säga =) . Idol o massa skratt =) jag har saknat det! =(

Söndagen var som sagt jobb, blev hämtad av min älskling efter och kom hem till dukat bord. GULD värt <3

Nu är de kalas i helgen igen, då min kära vän och kusin fyller 19. Ska bli riktigt kul! & mindre än en månad tills älskling fyller 25 och Mickis fyller 21. wiiii =) har massa roligt framför mig =).

Nu blev de ett ganska långt inlägg iallafall. Ska ta och kolla lite One tree hill nu tänkte jag . måste vila benen då jag har världens träningsvärk eller nått i dem tack vare att jag hade de skorna jag hade i lördags. dumt kanske, men fan va snygga dom är ;)

CIAO!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Förfest i helgen till min födelsedag? :) Fredag?=)

2009-10-14 @ 21:49:36
URL: http://forattjagfinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0