100110

Kvällen igår var riktigt kul. Jag & Malin satt hemma här, tog de lugnt o åkte neråt stan där vi träffa Anna , Marie och Moa. Hamnade på Kalas, kul sällskap, men fortfarande skeptisk till stället. Men vi hade kul, spårade totalt, har nog aldrig skrattat så mycket.. :)

träffa Bazi o Fredrik också, kul kul! =) .

Inte alls sliten idag heller, väldigt skönt! har varit runt på ikea bauhaus och jula med mamma o pappa. badrumsmöbler blev det inga, ev. så köps de imorgon. men en spegel kom jag iallafall hem med, värsta fyndet var det =)

nu ska jag kolla lite tv, inte bestämt mig om det blir click på 3an eller GSI på 4an.. kanske hoppar lite mellan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0