100113

Ledig idag, men ändå en utbildning på jobbet. Suger när sånt händer. Men men, jag fixade mig igenom den utan några större problem, då systemet känns simpelt.

Annars så var jag iväg i förrgår och tränade igen, kändes skönt. får se om det blir ikväll, eller imorgon efter jobbet igen. Det lutar åt imorgon då jag inte ens har börjat med maten än.
Tänkte försöka mig på någon form av fläskfilé mat ikväll, har i frysen och tänkte äta ur frysen (återigen, varför lyckas jag aldrig?)
Tror de kan bli nån god gryta/panna. :) .

Min tvättkorg gick sönder (!) igår också. Helt sjukt! så jag måste införskaffa mig en ny, illa kvickt.
Det är kallt i min lägenhet idag.. usch,. sitter helt påpälsad med massa kläder. Får starta upp ugn tv osv så att de blir lite värme :)

gamla one tree hill avsnitt på 5an nu, ska kika med ett halvt öga på dem en stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0