Long time

oj, det var längesen..
är nog nästan rekordlängesen sen jag skrev något här senast tror jag. Massor har fakitskt hänt sen senast också.

Idag har det vart långdag på jobbet. blä..
riktigt trött nu alltså.

Jag sitter justnu hemma hos fredrik, utan fredrik, som är på kick-off med sitt jobb. ja juste, han har ju bytt jobb, jobbar numera i rotebro.
Niklas sitter inne i sitt rum och spelar tv-spel och jag har tv'n för mig själv. håller på att somna här, men tänkte försöka hålla mig vaken tills lyxfällan börjar iallafall.

i helgen är jag ledig, får se vad som händer.
förhoppningsvis så blir vi klara med mitt badrum, som jag hållt på med i typ en månad med att renovera, därav att jag bott hos Fredrik.

Jag har även fått nytt jobb under denna tiden.
I mitten på april börjar jag nämligen på Citygross. ska bli sjukt kul!

nu ska jag kolla vidare på sveriges värsta bilförare. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0